Karácsonyi kívánság

Halihó!

A mai nap folyamán írtam egy kicsike verset. Tudom van még hova fejlődnöm, igazából a vers írás terén valahogy úgy kötöttem ki, hogy annyi sok minden nyomasztott a középsuli évei alatt, amiket nem akartam elmondani otthon sem és sokszor barátoknak sem. Mi is volt a megoldás? Írószert ragadtam a kezembe és papírt, majd láss csodát születtek a csacska gondolatok.. Ez most kicsit romantikus lett, valahogy most ezt jól esett megírni. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket. Nem tudom, hogy így a két ünnep alatt mennyire fogok tudni bejegyzéseket hozni - bár szeretnék - , kicsit összecsúsznak a napok.. Szóval ha esetleg úgy alakulna, nagyon - nagyon boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek. :) 

Ha tetszett a vers, illetve találtatok hibát / meglátásotok volna szívesen fogadom a véleményt. Illetve ha valaki ír vereseket közületek, ti milyen gyakran írtok? Mi az ami a leginkább inspirál titeket? 

Cím: Karácsonyi kívánság

Kategória: vers

Besorolás: romantikus, egyperces

Terjedelem: 60 + 9 szó

Korhatár: - 



Karácsonyi kívánság

Ölelj szorosan , s a bú elillan

Csókolj édesen, lelkem megégeted

Bár örökké tartana ez.

 

Vágyom minden találkára,

Minden ölelésre, nevetésre, csókra,

Akár egy kevés szócsatára.

 

Tudom múlandó minden érzelem,

De mélyen belül csak remélem,

Ez nem múlhat el.

 

Kérlek ne engedj szorításodból,

Fond körém karjaid s ne engedj a csók csatából,

Hagyjuk hadd tartson örökké a pillanat,

S veszünk el örökké a hó fedte fák alatt.

  -  2021.12.22.

További szép napot kívánok nektek. Sikeres ajándék vadászatot így az utolsó napokban beszerzőknek és jó csomagolást azoknak, akik nem hagyták az utolsó pillanatokra. 

Puszi és ölelés nektek:



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszett nagyon az utolsó sor: hófedte fák alatt :3

    Versírásra térve, nagyon változó, mikor szoktam, valamikor hónapokig nem, aztán jön egy pillanat, és többet is. Ihletforrás általában személy szokott lenni, ahhoz fűződő érzéseimet szoktam leírni, főképp, mikor melankólikus vagyok, nah akkor :D nem tudom, ez miért így van. Te? Neked mi szokott ihletforrásod lenni?
    Boldog KArácsonyt előre is! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Abeth!

      Nekem is mindig személy, legyen az akár a húgom, vagy egy olyan srác, aki a szívemhez nagyon - nagyon közel áll. Volt már, hogy bent (munkahelyemen) ért valami rossz élmény, melankólikus lettem és leírtam. Én is voltam már így, hogy kb egy éve nem is írtam verset, most pedig jött egy érzés, hogy jó lenne ezt leírni és tessék. Egyébként én telefonos jegyzetekbe és egy füzetbe gyűjtöm össze. :)
      Örülök, hogy tetszett. :3
      Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem ezt az infót. :*
      Boldog karácsonyt kívánok neked így utólag és előre is boldog Új Évet! <3
      xxC.

      Törlés
  2. Szia,Cat!
    Igazad van,tényleg aranyos a versed,látszik benne az őszinte szeretet. Az a fajta, amikor két embert annyira összekovácsolt már a végzet,hogy azt is szeretik egymásban,ha hibáznak. Nekem is ennivaló dolog a szerelem karácsonykor,mi is ünnepeltünk együtt a pasimmal,aki még akkor volt. :( Szerintem mivel a karácsony alapból a Szeretet Ünnepe,fontos, hogy ha szerelmeddel ülöd,hogy Tényleg összetartozzatok. Olyan jó tartozni valakihez! *-* ❤🦋🌠🍁🌸 Belebújni a pocakjába,és az egész lényébe,úgy,ahogy van,minden-windenestül!
    Ne nevezd magad csacskának,igenis van tehetséged,hagyd kibontakoztatni,ne hagyd, hogy a negatív látásmód lehúzzon,csajszi!
    Amúgy szabad érdeklődnöm,hogy együtt vagy-e azzal a sráccal?? *-* :?
    Én nagyon sok verset írok,minden héten legalább 1-2-őt,mikor hogy hozza kedvem. Merthogy költő is akarok lenni. Jelenleg a FORTE című verseskötetemen dolgozom,ami 15+ lesz,és egy enyhén rapszodikus szerelmi,melankólikus álom!! :) Kíváncsi vagyok még több versedre is.
    Én telefon-jegyzetekbe írok verseket,többnyire gondolkodás nélkül,csak magukat szülik a szavak. Utólag is kellemes karácsonyt,s boldog új évet!
    Penyling. 💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Penyling!
      Köszönöm szépen, annyira aranyos vagy!
      Igazából akkor együtt voltunk és tényleg nagyon szerettem. az ö érzései felől van egy - két gondolatom.. Inkább a reménytelen szerelem kategóriába sorolnám, így visszatekintve. De nem bánom, mert ebből is tanultam és úgy jártam, mint Taylor Swift - inspirált az írással - , lett egy-két új versem. :D
      Igazából akkor boldog voltam, mert ahogy írtad jó tartozni valakihez. Én akkor azt gondoltam, hogy talán tényleg ő lehet az akihez hosszabb távon tartozhatok.
      Lehet ez a hosszabb táv nálam sosem jön össze.. Sajnos eddig sosem jött :"D
      Mindenképpen fogsz még tőlem verseket olvasni, ha a blogot nyomon követed. <3
      Én is telefon jegyzetbe írom őket, majd egy rendes vonalas füzetbe, amit megjegyzem mindig igényesen választok ki (pont múltkor néztem az első 2017-es és most 2022-re kezd tele lenni, vagyis még nem írtam át az összeset így kell egy újat írnom, szóval még nem döntöttem el, hogy veszek egy édes füzetet vagy kutatok a fiókomból :DD)
      Annyira érdekelne ez a verses köteted! :3
      Ha van kedved pár versed ebből pdf formában vagy ahogy szeretnéd küldd el emailon, vagy hol érhetőek el?
      Elküldenéd? :o
      Neked is viszont kívánom, és bocsi a késői válaszért! :3 <3
      Ölel: C.

      Törlés