Sorozatajánló: A jeges élet

 Sziasztok!

Ma egy kicsit más bejegyzéssel jelentkezem számotokra. Bár nem tűntem el teljes mértékben, kissé mégis inaktív vagyok a bloggal. Nagyon sok mindent ígértem, szeretném is őket teljesíteni - és remélem fogom is - viszont ha annyi időm volna, mint amennyit beszélni tudok, akkor régen átúsztam volna a Balatont. Nagyon szeretnék írni, főleg az első Hófehérek részt, ami már pár mondat híjján tényleg kész, viszont mostanában az írás helyett a sorozatok voltak porondon.. Igen, utálom a tv-t - több a reklám, kevesebb az engem érdeklő műsor, későn mennek s én fáradt vagyok, etc.- . Úgyhogy most egy szerintem jó pár ember által ismert sorozatot hoztam: A jeges életet.

Őszintén szólva távol áll tőlem a sport mindenféléje / fajtája, na de ez a sorozat... Hát eleinte nem is tudom melyik platformon keresgéltem új "áldozat" után s ráleltem erre a csodára. Annyira megszerettem és úgy nézném még! Jelentem elég friss a hatása és ez alatt írok most, de sosem voltam elfogult, ha sorozatról volt szó!

Szóval kezdjünk is bele miről is írom most eme bejegyzésem:

   A jeges élet 

Megjelenés éve:  2020.
Évadok száma: 1. 
Részek száma: 10 rész
Szereplők: Kaya Scodelario , Evan Roderick, Willow Shields, January Jones, Will Kemp
Korhatár: 16+
Fülszöveg: Egy tehetséges műkorcsolyázó nehezen találja az egyensúlyt a szerelem, család és törékeny mentális egészsége között, miközben győzelmi esélyei szertefoszlani látszanak.
Értékelés: ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Miért is ajánlom ? :
Nagyon - nagyon ódzkodtam ettől a sorozattól, mert megvallom sosem néztem még semmiféle sportot - kivéve lovas sport - tévén. A jég meg én különösen nem vagyunk nagy barátok, mivel életemben nem léptem jégre, pláne korcsolyában és nem sport miatt. Szóval ha esetleg kipróbálnám első dolgom az lenne, hogy egy hatalmas nagyot taknyálnék, miden valószínűséggel. Na de ezek a skacok, akik játszották a szerepüket, annyira tudtak, és a ruháik, meg a szerepük, meg minden annyira jó volt nézni! Kat szerepe különösen jó volt, főleg, ahogy bemutatta a mindennapjait, azt ahogy küzd a belső démonaival, hogy jobb ember lehessen. Ahogy tesz az álmaiért s megmutatja egy esés után nem szabad feladni, fel kell kelni! Justin eleinte tuskó volt számomra, talán ha ennél lassabban alakítják ki a karakter személyét - később ismerem meg a miérteket- ki is lőttem volna x-el a sorozatot. Eleinte igazi p*cs - nek gondoltam, akivel minden második személyként találkozni a való életben, majd ahogy később betekintést adtak a múltjába, illetve a lelki világába , érzelmeibe egyre szerethetőbbé  vált, mondhatni kedvenccé. Ott van még az edzőjük Dasha az orosz nő, annyira aranyos az akcentusa, na meg az "én megmondtam"  hozzáállása, mégis óvó tyúkanyóssága. Számomra persze volt negatív karakter is, de ezzel együtt vált idei egyik kedvenccé ez a sorozat. Eddig nem értettem, hogy lehet rajongva űzni egy sportot, na de ezek után kezdem kapizsgálni.   Ami pedig Kat és Justin közötti kapcsolatot illeti nagyon nagy izgalmat és érdeklődést hozott pár percig az én unalmas napjaimba.. Valamint az emberek közötti bonyolult kapcsolatokat, mint a családi drámák, baráti viták, testvéri rivalizálás, más versenyzőkkel való versenygési láz annyira jól visszaadta a sorozat, hogy kár lett volna kihagyni. Egyet sajnálok, de nagyon hogy nem folytatják.. És most jönne a reklámokból hallott és ismert kérdésem: DE MIÉRT??!

Köszönöm, ha elolvastad , őszintén szólva sosem voltam tökéletesen jó kritika és ajánló írásban, de merem remélni, hogy egy-két embernek felkelti a figyelmét, ha pedig elnyeri a tetszéseteket  
ITT megtalálhatod a részeket magyarul. 

Ha esetleg volna olyan sorozat, ami neked igazán nagy kedvenc ne habozz oszd meg velem mi a címe és miért szereted esetleg még azt is írd le hány részes, szívesen meglesem. 
De ha ezt a sorozatot láttad, akkor nyugodtan írd le a véleményed A jeges élettel kapcsolatban, hiszen ahány ember annyi fajta ízlés. :)

További szép estét és jó hétvégét kíván nektek: 


1 megjegyzés:

  1. Valamiért nem működik a chatboxod :( azt írja, a "cbox levan zárva"
    Mindenesetre kihívtalak egy tagre, hátha visszahozna ez közénk és meg érdekelnének a válaszaid <3
    -- link --

    VálaszTörlés