Célok, amiket év elején kiötlöttem

 Sziasztok!


A
z igazság az, hogy nagyon eltűntem az utóbbi időben. 

Nem szeretném abbahagyni a blog írását, annak ellenére, hogy nem igazán vagyok aktív mostanában. Nagyon sok minden összecsúszott, régen talán említettem, hogy munkahelyet váltottam, suliba iratkoztam, tanulok és mellette dolgozom is. A szabadidőm nagy részét a tanulás mellett a családommal , párommal, barátaimmal és a kutyusommal töltött idő teszi ki. Az utóbbi pár hónapban pedig mindezt megfűszerezte a vizsga parám is.. Szóval most minden is összejött..

Amellett ötlethiányban is szenvedek, leírok valamit, amiről azt gondolom tetszik, két másodperc múlva kitörlöm, mert már nem tetszik s örökösen átírom az adott részt..

Természetesen vannak sztorik, amik jobban a szívemhez nőttek, amiket, ha időm enged írom, alakítom, formálok - ilyen például, a Hófehérek - . Amikor anno elkezdtem itt irka-fírkálni  (mert az igazából nem volt nagy írás, csak egy összetákolt, gyorsított Fanfiction) , akkor még nem igazán voltak elképzeléseim történetekkel kapcsolatban. Nagyon sokat alakítottak rajtam azok a történetek, amiket itt Bloggeren olvashattam, különböző stílusban író blogger társaim munkásságai, igényességei. Általuk változtam én is és mai napig imádok olvasni, írni, vagy a Photoshoppal szerkeszteni. Az igazság az, hogy nem tudom itt hagyni ezt a platformot. Nem olvassák sokan az írásaim, nem vagyok egy ismert blogger, de engem nem ez érdekel. Persze örülök, ha érdeklik az embereket az írásaim, de úgy gondolom első körben a magunk "szórakoztatása" miatt írunk itt történeteket. Kevés olyan sztorim van, ami mint gondolom a szívemhez nőtt, de azt a párat szabadidőmben írok, vagy ha sérelem ért kiírom magamból (jegyzetek között, itt a bejegyzéseknél nem egy ilyen található) , de sok mindent nem osztok meg egyből.  Változok.. 

Vannak fontossági sorrendjeim, s a valódi életem a munka, iskola és a szociális élet elveszi a legtöbb időm.. Tudom mindenkinek arra van ideje, amire szán.. 

Erre az évre két fontos dolgot (illetve hármat) tűztem ki:

1. Elvégezni az Aneszteziológiai szakasszisztensi képzést, kemény fedelest kapni. Elvégre ebben dolgozom és ezért váltottam, szeretem a műtői teamet, a munkatársaimat (még  ha néha olyanok is, amilyenek) és érdekel ez a munka. Ez most egy nagyon nagy célom. 

2. Beadni  a jelentkezésem felső oktatásba. Mert miért ne, ha már visszaültem tanulni?

3. A saját lábamra állni és összeköltözni a párommal.

Erre az évre ez a 3 dolog, ami tervem. Mellette szeretnék írni is, mivel koncert beszámolót is tudnék hozni, kisebb írásokat és a történeteimet is toldozom foltozóm.. Reméljük  a legjobbakat

Mindenesetre megnyugtatóm azokat, akik még nyomon követik a ténykedésem itt, hogy ilyen könnyen nem tűnök el innen. 

Egyszer csak jelentkezek, addig is puszil mindenkit:



    

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt hallani rólad, Cat ^.^
    Először is szerintem az írásban az a legfontosabb, hogy szeressük, mait csinálunk, a többi már nem számít :)

    A céjaidhoz sok sikert, főképp az aneszteziológiához, ha már ennyire szereted.
    Én is most voltam abban a szakaszban, hogy saját lábra állok és páromal összeköltözöm, ez egy nagyon jó és élvezetes életszakasz, teljesen új, sok minden megnyílik az ember előtt ^.^
    Úgyhogy összességében vigyázz magadra, remélem sikerül elérned céljaidat, de hozzá sok sikert és kitartást kívánok, emellett alig várom, hogy újra hallhassak felőled.

    VálaszTörlés