Back to the past - Online játékok

 


Cím:
Back to the past 

Alcím: avagy játékok, amiket gyerekkoromban imádtam

Besorolás: személyes, gamer 

 Sziasztok!

Ezt a bejegyzést Syntesia #GamesLab bejegyzése ihlette. Előre is bocsi a copy miatt, de úgy rám jött a nosztalgia. Szóval ez a bejegyzés a régen szeretett online játékaimról fog szólni. Ha esetleg valakinek ismerős egy-kettő és fent volt/ fent van még rajtuk nyugodtan írja meg a véleményét az adott játékkal kapcsolatban.


1.  Stardoll

Személy szerint erre pontosan emlékszem, hogy talán 5.osztályos koromban egy informatika órán mutatta meg az akkori legjobb barátnőm, segített regisztrálni és onnantól fogva kezdtünk el közösen játszani. Annyira megtetszett, hogy soha nem tudtam abbahagyni - természetesen a húgomat is regisztráltuk - és még mindig tetszik a Stardoll világa. Na de azóta már nem játszom ilyennel, mert nincs rá időm. Viszont anno tényleg nagyon - nagyon oda meg vissza voltam érte. Egy - egy bemutatkozó javítás mindig becsúszott az "adatlapomon", mindig a Chaten voltam -szerettem ismerkedni - , imádtam a vásárba (vagy már ki tudja, hogy is hívják) menni, ahol más doll-ok által tervezett általam megtetszett kreállmányokat tudtam megvenni. Sokszor a mamához mentem, hogy küldjünk sms-t aranypénzért cserébe, legyen ez a szülinapi ajándékom. Ugyanígy volt ezzel a húgom is. Az akkori legjobb barátnőmmel ma már nem tartom a kapcsolatot - nagyon más világ lettünk, mi ketten - , de ezt a játékot , hogy megismerhettem és ott ismerhettem meg embereket azt neki köszönhetem. 


2. Howrse 

  

A Howrse volt az első olyan lovas játék, ahol saját lovasfarmom lehetett. Falusi lányként imádom a természetet, az állatokat, de a lovakat legfőképpen. Anyukáméknak volt tanyája és egész kicsi koromban volt lova papámnak. Mikor papa beteg lett és beköltöztek a faluba el kellett adni a lovat, mert mamám nem bírt vele és nem is igazán fért el az akkori helyén ez a gyönyörű jószág. Aztán mi mindig kijártunk apuval meg a húgommal sétálni a közeli tanyához, ahol voltak lovak, mi pedig etethettük őket zölddel meg simogathattuk őket. Apukám meg óvó szemekkel figyelt ránk, mivel neki negatív emlékei vannak a lovakkal kapcsolatban. Imádtam a lovasnapokat, mindig kint voltunk néztem a szebbnél szebb állatokat. Itt ezen a játékon meg lehetett nem is egy kis és nagy lovam. Az első lovam neve Bella Meránia nevet kapta azt hiszem és egy Arab telivér volt. Nagyon szerettünk ezzel a játékkal is játszani a húgommal. Mindig figyeltünk a játékokra, amit a játékmester hozott, feladatokat teljesítettünk, versenyeztünk és licitáltunk lovakra. Ha pedig valamelyikünk büntetést kapott otthon a másikunk ápolta a lovait. Szerettem nagyon ezt a játékot. Nem olyan régen kb. 1-2 éve visszanéztünk rá, nagyon más lett, mind a dizájn mind a lovak gárdája, de nagyon jó, hogy vannak újítások. 

3. Kutyatanya és Cicanevelde       





Hát igen macska és kutya imádó vagyok. Anno mikor a két fiókomat csináltam - illetve csináltuk a húgommal -, akkor volt egy kutyusunk egy törpe tacskó keverék ( Picúr) és temérdek macskánk, akik sorba tűntek el. Így a 11 macskából jó ha maradt 2-3, akiket etetéskor láttunk és kész. Szóval nekem nem volt elég ennyi jószág így kellett még. Erre volt jó ez a két netes játék. Szerettem a kutyatanyát, aktív voltam - itt is küldtem sms-t, hogy különleges legyen a kutyusom - , szereztem csillagokat is. Aktívan játszottam chaten, illetve leveleztem más kutya tulajokkal. Jó közösség formáló, sokkal jobban szerettem a Cicaneveldénél. Most már mutatják a cicákat, ami tök aranyos - tényleg- , de borzasztóra meglassult  mozgású volt. Lehet az én gépem volt a tropa - ami sanszos- , de engem irritált. Amúgy is több ismerősöm volt kutyatanyán, ma meg már abszolút kutyás vagyok, úgyhogy eldőlt. Egyébként még mindig fellépek a régi kutyatanya felhasználómra, mert szeretem a felületet. Hébe -hóba ha eszembe jut, amolyan vissza az időben. Mama mindig kapta a "Létszíves mama, csak egy sms-t. "   hisztiket. Utólag visszagondolva elég viccesek voltunk. 

4. Star Stable      


 
Ez az a játék amit nem én, hanem a húgom imádott. Csak hallottam róla, meg láttam mindig készít videókat az új lovairól/ lovasa külsejéről meg minden Star Stable-ös dolgáról. Ki nem lehetett robbantani a gép elől, ha videózott csendben kellett maradni. Tényleg nagyon szerette ezt a játékot, ő és az osztálytársai folyton ezt játszották, és amikor valamelyikük új holmikat esetleg lovat kapott a másiknak is az kellett. Így visszagondolva nagyon kis húsi volt.:3  

5. 102 Dalmatians: Puppies to the Rescue (2002)

 

A másik gyerekes énem.. A Disney meséket régen is (és most is) imádtam / imádom. Egyik kedvencem a 101 kiskutyák. Amikor megkaptuk nagyon sok hisztizés után az első számítógépünket - természetesen a húgommal közösen, naná - , akkor apukám kollégája volt oly' rendes és töltött le a gépre játékokat. A pasziánsz mellett meg még pár játék mellett ezt is letöltötte és mi nem győztünk játszani vele. Ha egyikünk 'meghalt' jöhetett a másikunk. Úgy utáltam a veszítést.. Felment mindig a pumpa bennem, ha jól léptem vagy ugrottam szegény kutyussal, de a gépem belassult és vesztettünk.. Nos ebből látszik kicsit nagyon leterheltük életünk első számítógépét. Se baj, ma már mindkettőnknek van egy, csak egyiken sincs rajta ez a játék. De mint írtam : imádtuk. <3 

Az igazság az, hogy ez egy elég rövid kis bejegyzés lett, amiért ezer bocsi. Az utóbbi időben írogatok , csak még vannak fekete foltok egy - két sztorimban, meg a fejemben is (hahaha).. Hamarosan azért érkezem egy történet résszel. 
Ha esetleg valakinek volt kedvenc internetes játéka, amit régen nagyon szeretett (vagy esetleg most is) szívesen várom itt kommentben. Mit szeretett rajta, mi az amit kevésbé szeretett benne?  
Hamarosan találkozunk.
Addig is szép napot kívánok nektek és ölel titeket: 




2 megjegyzés:

  1. Óó, de jó, hogy más is megihletődött! :3 *-*

    Basszus, mennyire szerettem a Howrse-t. Bár nem értem miért törölték a 2011-es regisztrációm, szerettem a lovaomat, és még az első 200-ban is benne voltak. Örülök, hogy te kedvet kaptál hozzá megint, én kétlem, hogy újrakezdeném, sok aranyalmás lovam ment a kukába és a sok éves játékom is. :'(

    A dalmatás játékot nem is ismertem, de nagyon cuki lehetett. :D Belegondolva nekem a teveclubbon az ebneveldén és a Howrsen kívül más online játkom nem is volt. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is törölték azt a régi regisztrációmat, pedig 2-3 különleges (egyedi) lovam volt, mint pl. a legelső.. Hát régen kaptam rá kedvet, most nem tudom neki kezdenék-e.
      Jaj legjobb haverom is nagy teveclubos volt, emiatt én is láttam hogy elvan vele, rám sose jött az érzet, hogy játsszam a játékkal, de tudom miről írsz. Köszönöm szépen az ötletet, illetve a visszajelzést! :*
      Ölel: C.

      Törlés