Hogyan éld túl a mindennapokat

 Sziasztok!

Kissé régen hoztam friss bejegyzést, erre gyűjtöttem most némi időt és erőt is. * mosoly*

Úgy döntöttem hozok néhány ötletet én, hogyan szoktam túl élni egy - egy rémes napot. Tudjátok vannak olyan napok, amikor minden összejön: valakivel hajba kapsz a melóhelyen/ suliban, a környezeteddel, amikor kevésnek érzed magad, pedig te mindent beleadsz, hogy jobb és jobb legyél s mégsem látszik. Szóval amikor úgy összecsapnak a fejed fölött a hullámok.  Erre hoztam pár ötletet én mit teszek ilyenkor.



  • Vezetés / Autózás: szeretek vezetni - persze a magam megszokott kis útvonalán a legjobban - , három éve van meg a jogsim. Általában ha nem apum vezet, akkor én viszem el a család tagjait A-ból B-be. Na ez nagyon jól megy ismert terepen, de ahol azt sem tudom merre kell mennem ott beparázok..Ezért szoktam elővenni a Google Maps-et. * mosoly* Na de ha olyan napom van, hogy kész az idegrendszerem (pl. egy rossz nap, bent a melóhelyen), jó hogy autóban ülök és tudok kicsit kikapcsolni. Fejben néha eldöntöm mit tehettem volna még, mit szúrtam el. 

  • Séta: szeretek a természetben lenni, halkan csendben sétálni. Ha pedig még a kutyusom társasága is párosul ehhez az időtöltéshez, az egyenlő a nyugalmammal. Egy kis faluban lakom, ahol több séta útvonal is szóba jöhet, ha úgy döntünk elvisszük a lassan 5 éves kutyusunkat. Személy szerint én a helyi horgász egyesület tavát szeretem. Ha nincs sok szúnyog egész hűs a hely és a kacsákkal is összebarátkoztunk már - kiskutyám sem hajtja már őket- . Etettük is idén a kacsákat, vagy három kacsa család él itt a tónál. Meglepő milyen nyugtató tud lenni, hogy elélnek az állatok messze a világ zajától. Na meg az mennyivel tisztább a levegő és az élőhely, mint egy agyonlakott, emberekkel teli nagyvárosban. Egyszóval mondatban: szeretek falun élni, mert bármikor "eltűnhetek" a kutyámmal és kikapcsolhatok. Csak ő és én meg a természet.   


  • Csend & könyvek:  valamikor előkapok egy könyvet és elkezdem olvasni. Olykor eltelik fél óra, egy óra és annyi jut eszembe milyen jó ez a könyv. A gondomat elfelejtem, ha mégsem kicsit lehiggadok és csak annyi marad meg, hogy jól eltelt az időm. Persze általában veszek nem olyan jó könyveket is, amiket aztán megbánok, de a többség jó. Böszörményi Gyula - Ambrózy báró esetei pedig a legjobb időtöltésem! <3  


  • Bátorító idézetek: kiskoromban nagyon szerettem az idézeteket, sok erőt merítettem belőlük egy - két rossz sulinap után. Ez így "felnőtt" koromra sem változott. Mind a hülye megfelelési kényszerem miatt , mind az önbizalom hiányom, naivitásom és empátiám miatt tudok olykor rosszabb napokat magam után. Bár elgondolkozom, hogy sokszor tényleg olyan rémes vagyok-e, mint azt gondolom? Aztán találkozom, nálamnál rosszabb emberekkel és rájövök, hogy csak néha kellene megtanulnom lakatot tennem a számra és jó lennék úgy, ahogy vagyok. 
Egy két idézetet azért itt hagyok, hátha nem csak nekem tesznek jót: 

 "Úgysem tudsz megfelelni mindenkinek, inkább felelj meg magadnak." - Ricky Nelson

"Nem tudom mi a siker kulcsa, de a sikertelenségé az, ha mindenkinek meg akarsz felelni." - Ed Sheeran

"Mindenki annyi örömöt talál az Életben, amennyit hajlandó észrevenni." - ismeretlen  

"Bízzál magadban.Többet tudsz, mint hinnéd. " - Benjamin Mclane Spock 

"Minden reggel két választásod van: vagy alszol tovább az álmaiddal, vagy felkelsz és dolgozol értük." - ismeretlen

  • Zene: valahogy a mindennapjaim szerves része a zene, ha hajnalban felkelek és elindulok a munkába a kocsiban szól a zene. Ha estére megyek dolgozni és vezetek szól a zene, ha pedig lelépek valahová tömegközlekedéssel szól a zene. Akkor mi lenne másképpen, ha rossz a kedvem és a hangulatom? Ha szomorú vagyok és kevésnek érzem magam mindig zenét hallgatok. 
Hat dalt csatolok, ami nekem mindig erőt ad: 

 Nickelback - If Today Was Your Last Day


Nem tudok mit hozzáfűzni, a dalszöveg a banda előadás módja. Nekem minden jobb kedv csináló. Elgondolkodtat az életről és jobb emberré sarkkal. 

Nickelback - What are you waiting for


Egy dal, ami megtanított arra, hogy mégis mitől félek? Meddig akarok várni dolgokra? Addig amíg késő nem lesz?  

NF - If you want love


Egy dal, ami megtanította, hogy:
 " Ha szeretetet akarsz, keresztül kell menned a fájdalmon." - hogy ez milyen igaz tud lenni.  

Three Days Grace - Unbreakable Heart


Egy dal, ami erőt ad a napjaimhoz és örökké tudnám dúdolni. 

Three Days Grace - Someone Who Cares


Egy dal, amivel ha hallgatom úgy érzem olykor eggyé válik a lelkem. 

Three Days Grace - Right Left Wrong 


Amikor úgy érzem elegem van mindenből és van az a pont,
 hogy sok nekem minden ez a dal kapóra jön.


Nos igazából ennyi lett volna, ez a kis bejegyzés. Köszönöm, ha elolvastad. Remélem sikerült ötletet adnom, más nem talált valaki neki tetsző zenét. Esetleg kommentben várom a visszajelzést, ti hogy éltek túl egy rossz napot? Mi tölt fel titeket lelkileg? 
Ölel titeket:


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése